.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص 10 درصد اعتبارات اشتغال به نخبگان مازنی

استاندار مازندران گفت: پنج تا 10 درصد اعتبارات امسال بخش اشتغال مازندران به نخبگان و کارآفرینان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران در استانداری افزود: مدیران سیاست های حمایتی را در حوزه شهرک های صنعتی نسبت به افرادی که مایل به سرمایه گذاری هستند و توانمندی شان احراز شده، معطوف کنند.
طاهایی افزود: بخش هایی از شهرک های صنعتی که در اختیار افراد قرار گرفته اما تاکنون بلا استفاده مانده است به منابع استان باز گردانده شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته صندوق مهر امام رضا ( ع )، 10 هزار شغل در مازندران ایجاد کرده است افزود: در بخش های خصوصی و خوداشتغالی فرصت های مناسبی برای اشتغال وجود دارد که مدیران باید افراد صاحب انگیزه را به طور مستمر رصد کنند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران با اشاره به اینکه از ۴۱۳ شغل ایجاد شده در سال گذشته از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردش گری مربوط به صنایع دستی بوده است، عنوان کرد: اهتمام شود در روستاها و کرانه های کوهستانی، صنایع دستی و مشاغلی که در حال کم رنگ شدن هستند فعال شود.

طاهایی با اعلام اینکه باید برای آب مورد نیاز اراضی شیب دار تدابیری اندیشیده شود، اظهار داشت: اگر آب مورد نیاز نیمی از این اراضی مهیا شود فرصت مطلوبی برای ایجاد شغل در بخش منابع طبیعی فراهم می شود.

وی بر به کارگیری فارغ التحصیلان منابع طبیعی در این بخش تاکید کرد و خواستار توسعه آموزش برای تربیت نیروی ماهر از سوی مراکز آموزش عالی استان در این زمینه شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: شرکت های فرآورده های سوختی استان پیرو جلسه اخیر با سرپرست وزارت نفت موضوع کمپرسورهای cng را دنبال نمایند تا پایدار سازی شغل های موجود آسیب نبیند.

طاهایی با توجه به فعال شدن سامانه رصد آماری مشاغل کشور، تاکید کرد: اگر دستگاهها وارد سامانه نشوند و به روز آمار ندهند نه تنها استان بلکه دستگاه متبوع آن ها در کشور آسیب می بیند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1390
در مورد اب رسانی به مناطق شیبدار و بکارگیری فارغ التحصیلان منابع طبیعی در این رابطه عجب بحث جالبیه! باید این حلقه گمشده را پیگیری نماییم.!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.